loading...
مجله اینترنتی سالارافان
تبلیغات
reza بازدید : 117 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

بهترین فیلم جشنواره فجر امسال

 
بیتا منصوری تهیه‌کننده این فیلم در سخنانی گفت: «همان طور که آقای داودی گفتند این فیلم نتیجه شش سال زحمت است و من از همه تشکر می‌کنم.»
 
خبرآنلاین: هیات داوران بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره جایزه بهترین فیلم را به «رخ دیوانه» اهدا کردند.

بیتا منصوری تهیه‌کننده این فیلم در سخنانی گفت: «همان طور که آقای داودی گفتند این فیلم نتیجه شش سال زحمت است و من از همه تشکر می‌کنم.»

دیگر نامزدهای جایزه بهترین فیلم:

- فرزاد موتمن و علی حضرتی برای تهیه کنندگی فیلم خداحافظی طولانی

- علیرضا رئیسیان برای تهیه کنندگی فیلم دوران عاشقی

- بیتا منصوری برای تهیه کنندگی فیلم رخ دیوانه

- منوچهر شاهسواری برای تهیه کنندگی فیلم مزار شریف

- جواد نوروز بیگی برای تهیه کنندگی فیلم من دیه گو مارادونا هستم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1520
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 340
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 744
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 850
  • بازدید ماه : 850
  • بازدید سال : 19,770
  • بازدید کلی : 1,315,969
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات