loading...
مجله اینترنتی سالارافان
تبلیغات
reza بازدید : 183 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (0)

به تازگی و پس از اکران فیلم «من سالوادور نیستم» به دلیل وجود عکس بازیگر زن برزیلی، بسیاری از بیلبوردهای فیلم بر سردر سینماها پاره شد.

رضا عطاران نسبت به پاره کردن و از بین بردن بیلبوردهای فیلم من سالوادور نیستم بخاطر حضور بازیگر زن برزیلی, واکنش نشان داد.

دردرسرهای زن برزیلی برای فیلم من سالوادور نیستم

به تازگی و پس از اکران فیلم «من سالوادور نیستم» به دلیل وجود عکس بازیگر زن برزیلی، بسیاری از بیلبوردهای فیلم بر سردر سینماها پاره شد.

رضا عطاران بازیگر «من سالوادور نیستم» در واکنش به این اتفاق عکسی از بیلبورد پاره سردر یک سینما را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

«سردرهاى فيلم سينمايی «من سالوادور نيستم» بخاطرحضور بازيگر زن برزيلى، به اين روز درآمد.

................ اين نقطه چين خيلى حرف توشه»

عکس منتشر شده توسط رضا عطاران

عکس منتشر شده توسط رضا عطاران



سیمرغ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1520
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 324
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 570
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,548
  • بازدید ماه : 1,548
  • بازدید سال : 20,468
  • بازدید کلی : 1,316,667
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات